—  Повернення і рекламація

Придбаний в магазині  porte. dp . ua товар ви завжди можете повернути протягом 30 календарних днів з моменту отримання посилки*, за умови, якщо він не був у вжитку, а його оригінальна упаковка (безпосередньо та, в якій ви отримали сам товар – це коробка від взуття чи пакет від одягу, аксесуарів) товарний вигляд і споживчі властивості (етикетки, ярлики, що містять характеристики товару) збережені.

*Згідно з Додатком N 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р N 172, поверненню НЕ підлягають:

  • пухо-пір’яні вироби (згідно із рішенням магазину porte.dp.ua, куртки та пальто із пухо-пір’яним наповненням повертати дозволено);

  • рукавиці;

  • тканини;

  • нижня (спідня) білизна (жіноча, чоловіча, дитяча), а саме: труси, бюстгальтери, натільні боді, сліпи, топи (виняток становлять топи зазначені на сайті як спортивні), а також одяг для плавання: купальники жіночі (усі види), чоловічі плавки, а також шорти (що зазначені на сайті як купальні шорти); дитячі купальники, дитячі купальні труси, дитячі лонгсліви для плавання. Окрім того, не підлягають поверненню: піжами, нічні сорочки, майки (що трактуються як нижня білизна), функціональна та моделююча білизна (комбінація, корсет, топ, боді, спідниця, труси, легінси та шорти);

  • панчішно-шкарпеткові вироби;

  • товари в аерозольній упаковці

  • маски

  • масажні щітки

  • ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.

ВАЖЛИВО: Відповідно до «Закону України про захист прав споживача», нижня білизна і купальники входять до переліку товарів належної якості і не підлягають обміну або поверненню, за умови, що на них не виявлено браку. В такому випадку скарга розглядається відповідно до наданих фотодоказів.

Щоб повернути товар, будь ласка, виконайте наступні дії:

1. Акуратно запакуйте ТОВАР в оригінальну упаковку в повній комплектації (товари, що поставляються в комплекті, необхідно повертати також в комплекті). Під оригінальною упаковкою маємо на увазі коробку від взуття, пакет від одягу чи аксесуарів, в якій цей товар було отримано) ВАЖЛИВО! ОРИГІНАЛЬНА УПАКОВКА ПОВИННА БУТИ без пошкоджень (без скотчу, написів, наклейок та інших елементів, які можуть зіпсувати товарний вигляд, частиною якого є і упаковка).

2. Будь ласка, уважно заповніть заяву про повернення товару, яку Ви знайдете разом із отриманим замовленням; а) в таблиці поруч із назвою товару в графі «Кількість» вкажіть кількість товару і код причини повернення; б) заповніть таблицю з Вашими персональними даними і реквізитами для повернення Вам грошових коштів, переконайтесь, що дані, а особливо номер банківської карти, введені коректно; в) поставте особистий підпис.

3. Зверніться в:

    3.1.  Найближче відділення УДППЗ “УКРПОШТА” і відправте товар разом із заповненим бланком простим поштовим відправленням ( НЕ ПІСЛЯПЛАТОЮ) за адресою: пр. Д. Яворницького 51, Дніпро, 49000, УКРАЇНА, телефон отримувача +38 (068) 208 95 95.

Зверніть увагу вартість відправки повернення не компенсується

Зверніть увагу! У разі повернення товарів, при купівлі яких вами були оплачені митні збори / податки державі (дивитися Що потрібно знати, купуючи товар, вартістю дорожче 150 євро?), дані платежі, а саме сума митного збору (податку), поверненню не підлягає.

Повернення коштів відбувається протягом 14 робочих днів з моменту успішного прийняття посилки на самому складі повернення (не плутати із доставкою у цільове поштове відділення) після проходження експертизи товару. Про повне прийняття фахівцями складу вашого повернення, ви будете повідомлені спеціальним листом на електронну адресу, зазначену вами в замовленні, по якому здійснюється повернення.

РЕКЛАМАЦІЯ

У разі, якщо товар переданий Вам з частковим недотриманням або з порушенням умов замовлення з вини нашого інтернет-магазину, що стосуються асортименту, комплектності, кількості або якості товару, Ви маєте право подати скаргу продавцю (не пізніше семи календарних днів після отримання) про ці порушення і зажадати повернення сплачених грошових коштів.

З усіх питань повернення товарів, Ви завжди можете отримати консультацію фахівців Центру Обслуговування Клієнтів porte.dp.ua: в месенджері Facebook Директ (повідомленнях), Instagram або за адресою робочої електронної пошти porte.dnepr@gmail.com (щодня з 10:00 до 20:00)


Форма повернення

5000
щасливих клієнтів
526
брендів одягу
10
років на ринку
100%
оригінальність товару
— НАШ БУТІК